Skitväder!

Så underbart att vara ledig denna regniga onsdag! Känner ni ironin ända bort till er? Jag hatar regn över allt annat, framförallt när mina gummistövlar är borta i Limhamn.
Funderar på att åka och hämta dom, men dom har stängt av Linnégatan och såfall måste jag kolla upp hur jag ska åka och gå för att ta mig hem.. Känns inte allt för lockande, bara för ett par stövlar!
Martin körde till Stockholm inatt (igen!) för att lämna en bil, och hämta en ny. Har ingen aning om när han är tillbaka i Malmö, men inte allt för sent inatt hoppas jag! Så tomt här hemma utan honom..
Ska klämma ett glas juice sen blir det promenad med Tyra. Det är nog det enda som händer på mig lediga dag; promenader med hunden. Skulle träffat Isabell och fikat i stan, men hon har fått feber så det blev inte av. Och som jag skrev tidigare så känner jag inte direkt för att röra mig många meter utanför dörren idag..
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback