Allt på en och samma gång

Har haft en ljuvlig helg i Ystad med endast avkoppling och god mat & dryck. Kan dock tillägga att vi inte hann mer än in genom dörren igår förrän vi båda satte igång och storstädade. Imorgon ska badrummet få sig en ordentlig omgång efter att jag färgat utväxten. Fick hjälp av Eva på jobb vilken svamp och vilka medel jag ska använda..

På onsdagen kommer min fina Johanna (Penny) ner från Kristianstad. Blir jobb fram till 21, sen ska vi dricka öl och jag har lovat att visa henne Prins Bernhard. Antar att hon sover över här också, och att vi har en kanondag tillsammans hela torsdagen eftersom jag är ledig! :)

Ska hinna med att sola imorgon också. Fick nya crémer av Martins kompis som äger solariet och jag vill testa och se om dom är så himla bra som han sa.. Är ganska skeptisk till sånt faktiskt!
Sen ska jag se om jag hittar nån tatuerare (med bra pris) som känner för att göra min 4:e. Längtar!!!


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback