Betongkeps - CHECK!

Jag tror minsann ja ska ge fasen i spriten hädanefter. Ligger på soffan efter gårdagens utekväll och mår apa. Rör mig inte många meter mellan soffan och toaletten kan jag säga!
Har snart hinkat i mig en liter svartvinbärsdryck och funderar på om jag ska orka fixa frukost..

Skickade ett sms till Martin om han ville vara gullig och köpa med sig pizza hem efter jobb. Jag ser den redan framför mig, sådär underbar som bara en pizza kan va när man är bakfull. Jag hoppas att han gör det, annars kommer jag gråta blod. Det är ju standard att kränga pizza & dricka cola när man lider av Bakis smellus. Hahahah..

Äsch, lika bra att jag ställer mig vid spisen och rör ihop något. Funderar på scrambled eggs, bacon och en rostad macka? Det lät faktiskt riktigt gott så jo, så får det bli.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback