Carpe Diem

Det blev kort utgång igår med fina Belinda. Det märktes att dom flesta skolorna har börjat, helt folktomt var där förutom de 30% 18-åringar som inte börjat än.. Martin fick sluta tidigare så vi stack redan klockan två. Skjutsade hem Belinda och sen blev det direkt hopp i säng!

Har vaknat på strålande humör idag och jag hoppas verkligen det fortsätter hela dagen. Sålänge jag har en positiv inställning så kommer nog mina 3h på jobb att rulla på. Sen håller jag bara tummar och tår för att vi får den nya sängen idag för guuuuuud vad jag har längtat! Äntligen ska jag få sova i en stor, skön Carpe Diem-säng ♥.

Ska gräva lite i frysen också och se vad vi kan hitta på till kvällsmat idag. Hade behövt göra en rensning och slänga en massa som legat där för länge, kanske lika bra att ta ett ryck såhär på morgonkvisten?
Först blir det frukost! :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback