Det stavas kaos..

Usch vilken dålig utekväll det var igår. Knappt något folk, småincidenter och så en ledsen Belinda efter att hennes ex kommit och förstört humöret. Jag antar att 'synden straffar sig själv', jag som sagt att jag inte skulle ut på två veckor. HA, så blev det ju definitivt inte!!

Idag vankas det jobb 17-22, ganska skönt trots allt. Då hinner jag slappa här hemma och laga mat. Ska slänga ihop korvstroganoff och denna gången ska jag fan ta mig lyckas med riset!! Jag vet inte en enda gång som jag gett mig på det och så har det slutat med att det är fastbrändt i botten på kastrullen och antingen överkokt & grötigt eller al dente.

Sen är det dags för långledigt! Torsdag - söndag minsann och jag klagar inte. Ska koppla av och bara njuta hela helgen tillsammans med min älskling, som också blivit ledig. Vi sticker till Ystad och kommer inte vara anträffbara alls. Gillar't!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback