Dripp, dripp, dropp

Vilken underbar ledig dag jag har haft. Har legat på soffan konstant hela dagen och inte rört en fena, mer än när jag varit nere med Tyra. Tog en sväng på Entré när Martin kom hem från jobb, och köpte hem lite öl & cider från Systemet och nu ligger jag här igen med datorn i knäet och bara slappar. Gött! :)

Igår hade vi myskväll med Belinda och Dennis, grönsaker & dippa och nån mutantfilm. För en gångs skull något nyttigt på bordet, annars brukar det vara uppdukat med diverse godsaker när jag och älskling har filmkväll, haha!

Ska snart ställa mig vid spisen och laga lite mat. Får ta det som finns hemma, orkar inte gå bort till Hemköp så det blir fiskpinnar med rösti idag då jag upptäckte att potatismosen var slut i skafferiet. Låter inte som en höjdare men det får duga, åtminstonde Martin tyckte det lät gott! Alltid ett plus.

Resten av kvällen blir troligtvis lugn. Belinda skulle fundera lite på om vi ska gå ut eller inte, annars blir det fortsatt slappande på soffan med min deppiga tjej. Tyra höglöper ju för tillfället så hon är inte den piggaste eller gladaste tjejen i världen. Man har tur om hon äter något av sina två måltider eller ens välkomnar en när man kommer innanför dörren. Riktigt tråkigt att hon ska vara så lissen, men det är väl livets gång haha..


Lillfisen! Samma dag vi fick hem henne ♥

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback