Friday, I'm in love!

Säger bara tacka fan för att jag har en inre väckarklocka! Sa åt Martin att väcka mig innan han stack till jobbet imorse, men gjorde han det tro? Nepp, det hade han glömt. Vaknade i panik fem i sju och rusade ner till tvättstugan, öste in kläderna och pustade sedan ut i soffan.
Skickade ett sms till honom som förståss var alldeles ovetandes om vad som skett..

Jag: "Tack för att du väckte mig!"
Martin: "Hur då? Eller du ville att jag skulle göra det?"
Jag: "Sa ju åt dig igår att du skulle göra det innan du stack, för att jag skulle tvätta.."
Martin: "Sant.. Förlåt! Missade det helt!"

Anyway, ska snart slänga i mig lite lunch. Får bli resterna från gårdagens spaghetti & köttfärssås innan jag kör ett städryck här hemma. Det behövs dammsugas och moppas golv. Nu när Tyra löper så är där lite småstänk som hon missat att städa upp.. För att inte tala om ko-mattan vi har under soffbordet. Soptippen nästa!


Tyra agerade tvätthjälp idag! :)

Och så var det fredag, underbara fredag och det vankas utgång på ingång. Blir en tur till solariet när Martin kommer hem från jobb, och runt halv nio anländer älskade Belinda. Båda två är lediga i helgen så vi ska gå bananas ikväll! Ska föreslå att vi äter bakismat på festivalen imorgon.. Mmm, langos!

Sen är det jobb igen på söndag, 12-15 och på kvällen spelar Veronica Maggio ♥. Som jag längtat att få se henne, grymma, fina, underbara Maggio. Hoppas att Martin följer med, annars är det dags att leta sällskap haha!

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback