Fullt ös, medvetslös!

Snart, och nu menar jag jäkligt snart, så kommer vår nya säng och ni kan tro jag längtar! Vaknade när Martin skulle åka till jobb (som vanligt, haha!) och hade så fruktansvärt ont i ryggen. Det smärtade bara jag rörde mig och nu efter att ha varit vaken i ett par timmar, känner jag hur den ömmar och knakar..
Får ta och lägga mig på spikmattan en stund ikväll.

Känns som jag har hundra bollar i luften just idag. Har bakat en sats kladdkaksmuffins, som dock inte blev särskilt kladdiga men grymt goda ändå. Jag ska renbädda sängen och hellst dammsuga lägenheten då det kryper av hårtestar på golvet.. Jag fäller otroligt mycket nu, och det är så himla äckligt! Tyra har sovit som en stock hela morgonen, men nu är det på tiden att hon kommer ut och får kissa. Ovanpå allt hade jag bestämt med Denise att vi skulle träffas, och så har jag tvätt-tid mellan 14-17:30 OCH... jag ska slänga ihop spaghetti & köttfärsås till middag.

Suck, jag blir matt av att bara tänka på det. Kanske får göra hushålssysslorna som jag måste, så får vi se om Denise kanske känner för att ta en öl på Lilla Torg ikväll istället? Jag kommer nog behöva lite avkoppling ikväll.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback