Neråtsång

För tillfället känns det som att alla i min omgivning bara har toppar, medan jag själv har dalar. Det går verkligen utför och jag mår riktigt, riktigt dåligt över det!

Det verkar gå åt helvete på jobb. Dom som känner mig vet att det har körts med mig som aldrig förr, och att jag i princip har hängt i luften hela tiden.. Verkligen ett vettigt sätt att behandla anställda på!
Som det ser ut nu så har jag inte mer efter den 31/8. Känns verkligen kanon (märk ironin...). Dessutom jobbar jag två dagar i veckan, fyra timmar var förutom vecka 34, då jag inte har en enda tid! Sinnessjukt för fan!!!

Skulle sätta mig och skriva ihop ett CV idag också, men det fanns inte något Office-paket på denna datorn så jag får vänta tills Martin kommer hem så jag kan låna hans. Kollade runt lite snabbt igår på Arbetsförmedlingens hemsida, men det finns verkligen inga jobb att söka.. Vet inte hur mina vänner lyckas hitta jobb. Antar via kontakter?

Usch nej, idag är verkligen en neråtdag och jag känner mig inte alls på topp! Och så är det fredag.. Ska bänka mig i soffan ikväll med en film och popcorn. Utgångar får det bli sparsamt med, dels för jag jobbar i helgen och för att spara de få kronorna jag har kvar av månadens lön, då nästa månad är osäker..

Ska ner och ta en cigg nu, lugna mig lite och sen fortsätta slöa på soffan med Tyra.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback