Ny vecka, nya tag!

Har haft en riktig kaoshelg.. Någon finner det underhållande att trakassera & hota mig via sms, vilket har lett till att jag bröt ihop fullständigt i lördags. Martin fick åka från jobb och hämta mig, sen satt jag på Prins Bernhard resten av natten. Inte en chans att jag satt hemma ensam när smsen bara rullade in.. Fy fan!

Så idag har jag avklarat ärende nummer ett som var att byta nummer. Imorgon ska jag åka bort till polisen och göra en anmälan, hoppas på det bästa att dom får fram vem nummert tillhör..

Martin har stuckit iväg till Lund för att träffa en killkompis, så jag har tvingat Belinda att vara med mig. Ska möta henne på jobb vid åtta och sen rör vi oss ner mot festivalen och käkar langos. Om inte Martin är hemma förrän senare får hon hålla mig sällskap hemma.. Jag är tuff, men det är fortfarande obehagligt att vara hemma själv och gå ut med Tyra på kvällarna, eftersom personen tydligen har koll på mig och vet om att jag brukar vara ute och gå med henne...

Förstår inte vad det är för människa som vill mig illa... Vem gör såhär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback