Vilken JÄVLA start på veckan!!

Vaknade av en massa nyckelslammer och pappersprasslande runt sju imorse. Stod upp i sängen på två sekunder och skrek "Maaartin?!". Tänkte nej nu jävlar är här nån som är inne & klampar i lägenheten, innan jag fick ett bittert "mhm" till svar ifrån vardagsrummet. Började fundera över vilken dag det var, med tanke på att klockan var över sju och han inte var på jobbet? Måndag kom jag fram till, sen kom bomben...

Någon har skurit sönder alla fyra däcken på Martins bil, samt repat motorhuven och ena dörren. Det fullkomligt kokar inom mig, varför gör någon så?! Vi båda kom fram till att det måste vara någon som blivit nekad på Prins Bernhard, som sett vad Martin kör för bil.. Förmodligen samma någon som haffat honom på stan x antal gånger för att "snacka", till och med när jag varit närvarande. Idioter! Det är väl inte meningen att man inte ska va trygg utanför jobb, eller ens behöva uppleva sådana saker pga sitt yrke?! Man undrar ju, som Martin sa.. "Ska jag se detta som ett hot?".

Måttligt irriterad är jag, men som tur är täcker försäkringen allt och det är polisanmält. Martin ska hämta ut en lånebil från Mercedes idag så vi står inte billösa i alla fall!

Och jag som tänkte skriva ett inlägg om gårdagens restaurangbesök och matchen mellan Malmö FF - A.C. Milan.. Tror jag får göra det senare när jag lugnar ner mig lite........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback