Viva Las Vegas

Inatt blir sista natten med Martin, i alla fall på ett litet tag. Imorgon, alltså natten mot onsdag åker han och tre killkompisar till Las Vegas i tio dagar. Jag är sååå avundsjuk!
Det kommer säkert kännas som en evighet utan honom men jag får underhålla mig med nära och kära. Dessutom har jag ju Tyra så det ska nog gå bra. Det får det ju göra..

Idag blev det ett ärende på morgonkvisten och efter att jag var färdig käkade jag och Belinda fukost på Espresso House och gick en stund på stan, innan det var dags för henne att jobba. Köpte med mig mat från China Box så nu ligger jag här mätt & belåten på soffan. Funderar faktiskt på att gå in och slänga mig i sängen och vila lite middag. Känner mig helt slut av nån konstig anledning..

Helgen har varit full av partaj både fredag & lördag och igår var det fotboll med älsklingen som gällde. Åt middag på Jensen's innan också, förmodligen den sämsta servicen någonsin igår.. Dom hade haft problem med nån leverans, så flera saker fanns inte och dessutom fick vi vänta på maten i nästan en timme!

Avslutar med en bild, för nu tänker jag gå & lägga mig en stund :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback