2 dagar kvar!!

Jajamensan, två dagar kvar till julafton och än har jag inte hunnit stirra ner. Fullt ös sen jag klev ur sängen imorse.. Filat lite på några låtar med gitarren, gått långpromenad med Tyra, dammsugat, och sen var jag tvungen att duscha och nu har jag börjat packa så smått.. Känns som dagen aldrig kommer ta slut haha!!
Och när Martin kommer hem från jobb så ska vi till hans mamma och lämna en julklapp och några koppar & fat vi fick lånat till mitt kalas (såååå bra planerar han....), vi ska få lite mat i magen och Tyra ska badas..

Holy macaroni ungefär och jag vet precis hur det kommer sluta. Martin jobbade på Båten inatt, så han kommer stupa i soffan så fort han kommer hem från Sova-jobbet. Men det kan han väl få :)

Måste berätta att min lillebror fick jobbet han sökt, heltidstjänst dessutom. Så himla glad för hans skull och så otroligt stolt! Ska bli kul och se om han får det andra jobbet också som han är på intervju för idag.


Nån vit jul får vi i alla fall inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback