BILDBOMB 2011


I början av Januari, 2011


En av årets första utgångar :)


Jag & Martin blev ägare till en chihuahuatik, vår älskade Tyra ♥


Den obligatoriska toabilden på en av många förfester


En av årets första klänningar! Love it.


Martin kom hem från Dubai med en Ice-klocka till mig ♥


Tredje tatueringen kom på plats


Första & enda gången i Stockholm, tyvärr på blixtvisit!


Lilltjejen växte så det knakade


Premiär för Ystad i April, äntligen!


Ännu en utgång på ingång


Valborgsmys i parken


Allergisk reaktion efter vaccination, mindre kul :(


Fortfarande växande och äntligen lite större


En vanlig dag i Maj


En av miljontals fikor med min underbara Denise ♥


Martin fyllde 26 och letade födelsedagspresent... haha.


Ännu en utgång


Stora lillebror tog studenten i Juni


Mysmorgon deluxe


Midsommar, som för övrigt firades i Rynge


Ensamma nätter i väntan på Martin


En till utgång, haha.. Mycket festande!!


Ännu en tripp till underbara Ystad


Lärde känna världens finaste Belinda ♥


En vanlig kväll på Prins Bernhard (Båten)


Färgade håret och blev ännu blondare!! ;)


Upptäckte Instagram på iPhonen


Martin åkte till Las Vegas och jag fortsatte festa


"Smaugeligan" skapades och denna kvällen är oförglömlig!


Haha, uuuuutgååång!


Alexandra fyllde 20 och jag fick åka limousin för första gången


Lunch i höstsolen på Café Gustav


Tyra fick en pojkvän, Buddha


Jag och bästa Emelie ♥


Halloween och vi var ninjor. Klockrent efter ett internskämt ;)


Började baka som en galning, och här är min första cheesecake


Och här är mina första cupcakes


Vår underbara och älskade Carpe Diem-säng!


Tjejmys en fredag framför tvn


Klev över nollan och fyllde slutligen 21!


Romantisk (och kolhydratsnål) middag med Emelie :)


Firade min födelsedag på Båten, en fantastisk kväll!


Mina tre älsklingar; Tyra, Martin och Nemi ♥


Jag och tre av mina bästa vänner, Emelie är fotograf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback