Födelsedagsfirande!

Phuuuuuu, ny vecka och nya friska tag som gäller! Föregående vecka har varit helt otrolig, det känns nästan som att jag har fyllt år hela veckan, så mycket kärlek och härligheter som varit runt omkring.
Släktkalas på söndagen förra veckan, min födelsedag i tisdags, hjälpt mamma & pappa att komma iordning i nya huset både onsdag och torsdag, middag på Stäket i Lund i fredags, födelsedagsfest i lördags och söndagspizza hos mamma och pappa. Mycket tid med föräldrarna, men åååh vad jag tycker om det! ♥.

Martin och mina fina tjejer hade ordnat överraskningsfest för mig i tisdags och den dagen blev helt klart världens bästa födelsedag någonsin. Denise bjöd på middag på Jensen's samt vin på Grappa, och slutligen överraskningen hemma där världens finaste Isolina demade för sitt smink Beauty Minerals. Martin plockade fram stora plånboken och jag fick välja precis vad jag ville bland alla hennes produkter. Om jag var i sjunde himlen? Oh yes!
Dessutom hade Martin köpt en massa goda ostar, vindruvor, kex, lufttorkad skinka och salami ;)

Lördagen var helt underbar med alla mina vänner och jag var på topphumör hela kvällen! Kan säga att jag och Martin stupade i säng så fort vi kommit hem efter att ha hållt igång hela dagen.

Men, good things don't last forever och idag är det tillbaka till verkligheten med mail till Arbetsförmedlingen, klydd med papper från Försäkringskassan och jobbsökande.. Ska även försöka att ge upp rökningen, vilket jag skulle gjort redan igår med det blev ändå två ciggaretter. Aja baja, men en bra början i alla fall!

jag och några av mina fina tjejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback