Girls, girls, girls

Ikväll kommer världens bästa Emelie hit! Vi ska laga lite mat, hinka i oss lite vin och lata oss på soffan hade jag tänkt. Emelie har fått för sig att hon inte ska äta mat som innehåller mycket kolhydrater så på hennes begäran har jag nu varit och handlat nyttigheter till kvällens middag, haha!
Det blir kycklingfilé med wokgrönsaker, svamp och couscous. Kommer bli gudomligt gott med en maaaaassa vitlök i och en hemmagjord kall créme fraiche & thaisås. Det vattnas redan nu i munnen på mig!!

Har lagt en flaska rosé på kylning så nu är det bara kycklingen som ska tina och lite småplock här hemma i lägenheten som ska tillbaka på sina platser. Stackars Martin får äta rester från igår, haha! ;)

Hade en mammig tjej som pep för att få komma upp..

 

Världens snyggaste halsband som jag fick av två vänner i present ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback