Julklappsshopping

Godmorgon! Sitter utsövd på världens bästa humör och lyssnar på Melissa Horn och dricker O'boy. Hade världens bästa lördag med mycket skratt som var sååå välbehövt! Underbart helt enkelt ♥.

Idag ska dom sista julklapparna inhandlas till lillebror och pappa, och eftersom Martin envisas om att mina kusiner minsann också ska få julklappar trots att vi i vår släkt bara köper julklappar till de inom familjen, så ska det fixas julklappar till dom också. Dock får jag göra det en annan dag i veckan eftersom Martin glömt lämna pengar här hemma till det. Men varför stressa? Fem dagar kvar ju! :)

Ska leta efter en klänning till nyår också fastän jag inte har en enda plan mer än att vara hemma pga Tyra. Det kan eventuellt bli en tur till Båten vid halv ett, men det är beroende på vad som händer som sagt. Ska se om jag hittar lite bilder och slänga ihop för att se hur jag förändrats under året, haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback