Kharma..

Igår blev en dag likt ingen annan.. Chockad, sårad, uppgiven, besviken, arg.... Listan med känslor jag hade igår kan göras meterlång. Oärliga människor är det värsta jag vet, vänner som ljuger en rakt upp i ansiktet, låtsas som ingenting och sen är "ledsen" när allt kommer upp till ytan. Fy fan.

Som om jag inte mår dålig rean av att gå hemma dag ut & dag in, som om inte allt som hör där till drar till sig dåliga känslor. Igår var varken rätt dag eller rött tidpunkt att släppa en bomb, men man styr ju inte över va framtiden ska utvisa, eller hur?

Så idag ska jag andas, rensa huvudet på stan med fina Emelie. Jag fick ett par skor av henne från Zara som inte passade så ska in & byta dom.

Och att sluta röka är redan passé.. Det blev totalt fem cigaretter igår, förvisso var det en helvetesdag men ska jag fortsätta ursäkta mig för varje cigarett jag tar, kan jag lika bra ge upp..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback