Killing me softly

NU är alla juklapparna inslagna och klara. Dom sista handlade vi igår så nu är det bara Martins syster kvar, men det får han sköta själv.. Han planerar som en kratta kan jag lova, haha!

Var på Arbetsförmedlingen idag och lämnade min lapp ang. praktikplats.. Hon verkade lite skeptisk men hon får ju ta det för vad det är. En sten har i alla fall lättat från mina axlar och nu väntar jag bara på nästa.
Lillebror är på arbetsintervju idag och har en till imorgon så jag håller tummar & tår att han får något av jobbet, framförallt det han är på intervju för idag. Det hade varit så kul för honom ♥.

Själv är jag kass i ryggen, värre än någonsin kan jag tala om. Jag tror jag har "hoppat runt" för mycket för uppenbarligen så säger ryggen ifrån. Sov ju hos mamma och pappa i lördags i en stenhård säng, och sen sov jag i min och Martins som är raka motsatsen, inatt sov jag en stund på soffan innna jag gick in i sovrummet.. Kan knappt röra mig så ont jag har. Fick ta en Diklofenak innan så jag får väl gå och vila mig en stund..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback