Lille julafton

23e December, och om ett tag ska vi styra kosan mot Staffanstorp hem till mamma & pappa. Varje år, på lille julafton firar vi jul med min morfar som vi bara träffar då och till påsk. Anledningen vill jag inte gå in på, men han är en säregen person som ingen har något direkt gemensamt med. Han är trist & grå helt enkelt!

Tyra är nybadad och ligger & sover, väskan är packad till bredden och Martin är ute i sista stund och julklappshandlar. Det är bara gitarren som ska i caset och sen ska allt lastas in i bilen. Det kommer bli trångt och jävligt men det är sånt man får ta när mannen envisas om att köra det minsta som finns - Smartcar, haha!

Och imorgon är det julafton och då åker vi till Tygelsjö och min moster för att fira där. Blir lite kaka på kaka, eftersom båda mina mostrar kommer idag, det ska ätas julbord osv.. Och så blir det samma sak imorgon. Men det är ju bara jul en gång om året så vad gör det? :) Ska bli mysigt med alla barnen och all mat. Längtar!!

Jag får väl ta och kolla igenom väskan en gång till och se så jag inte har missat något. Vore underbart att upptäcka imorgon att man glömt trosor eller nått.... *not*! Hahahha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback