Lucia

 

Godmorgon! Gissa om jag blev besviken när jag insåg att jag missade lussevakan på tv! Istället låg jag i godan ro och läste Sydsvenskan och Aftonbladet i sängen (på iPhonen, haha!).

Har precis satt på en kanna kaffe. Jag fullkomligt ÄLSKAR när det luktar kaffe på morgonen! Finns inget bättre än en stilla morgon med en god kopp kaffe och total tystnad. Ljuvligt ♥.

Idag är det dock storstädning som står på schemat så nått slappande i soffan blir det inte. Här ser ut som kaos hemma och precis allt behövs göras.. Bädda rent, dammsuga, moppa golv, städa badrummet, sortera i badrumsskåpet/lådorna, vattna blommorna, sortera tvätt... You name it!!

Fick nyss ihop handelslistan med allt vi ska handla hem ikväll efter att Martin blivit klar med jobb & gym. Tre middag har också planerats och idag får det bli något så enkelt som tacos. Sen är det väl bara till att sätta sig och planera nästa veckas middagar.. Suck, jag hade hellre haft ett jobb och delat alla hemmasysslor...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback