Moroccan Oil

Tänkte tipsa om en hårprodukt jag fick nu i julklapp. Moroccanoil heter det, och kan jämföras som silkesdroppar ungefär fast tio gånger bättre. Än så länge har jag bara hunnit använda det två gånger, men jag har definitivt märkt skillnad på mitt hår - trots att det är ruskigt slitet & frissigt!

Moroccanoil Original Treatment Oil Treatment:
Moroccanoil Original Treatment är vårdande oljebehandling med värmeskydd för alla hårtyper! Med denna marockanska olja för hår får du en revolutionerande kraftfull hårolja, likväl för fint samt grovt hår som behöver vård och näring. Oil Treatment tar bort friss och reder ut ditt hår samtidigt som produkten bygger upp en flexibel styrka, ger glans och mjukhet samt skyddar ditt hår från skador av miljöpåverkan och värmeverktyg så som plattång och fön.

Moroccan Oil Original Treatment är perfekt för dig som har löshår, skadat hår från diverse färgbehandlingar och frekvent styling eller allmänt torrt och/eller ohanterligt hår. Den marockanska håroljan absorberas upp snabbt, tillför glans och långvarig vård utan att lämna rester eller en oljig och fet yta.

Hittade även en produkt för lockigt hår som jag hade behövt, så man kanske ska kosta på sig och skaffa sig en sådan? Jag borde verkligen vårda både mitt hår och min hud bättre än jag gör.

Moroccanoil hittar ni här: http://moroccan-oil.se/.


Moroccanoil Original Treatment


Moroccanoil Intense Curl Cream


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback