Today is a lazy day

Godmorgon sömntutor! :)

Andra helvetesnatten på raken, tror jag blir tokig snart! Igår har jag flaxat omkring som en väderkvarn och inte vetat hur jag skullat ligga då ryggen har smärtat något fruktansvärt!! Och inatt har jag haft grymmaste magkatarren, var uppe klockan tre inatt och visste inte vart jag skulle bli av..

Fick kliva upp vid åtta igen för att ringa UM. Jag är ju så himla tankespridd för tillfället så jag fick mig en ordentlig chock när jag här om dagen insåg att jag bara har 7 dagar kvar på min p-pillerkarta som för övrigt var den sista också. Förvisso är jag & Martin vääääldigt bebissjuka men ett tag till får det allt vänta, haha!

Så nu sitter jag här och dricker kaffei lugn & ro. Tänkte springa ner och sola 20 minuter så man har lite färg till nyår. Ska upp i stan imorgon så ska köpa med en BUS hem också. Fåfäng? CHECK!
Det blir i alla fall bara en enkel, svart klänning på nyårsafton. Skor har jag inte löst ännu, men förhoppningsvis passar Emelies skor jag skulle få prova. Såfall har jag helt nya pjuks! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback