Älskade morgonstunder!

Gud vad jag älskar mina ensamma morgnar. Här är lugnt och stilla hemma, enda ljudet är från bilarna utanför fönstert och tv'n. Tyra är alltid morgontrött så hon sover som vanligt. Min lilla bebis ♥.

Ligger i soffan för tillfället och avnjuter en god frukost. Kaffe och mackor med creamcheese & sylt! Ska fortsätta mysmorgonen med en lång dusch och fräscha till mig. Har fått världens största innebrännare mitt på kinden, halva ansiktet ömmar, så det blir en liten ansiktsmask på det. Och om jag orkar ska jag ta och renbädda sängen och boka tvätt-tid till imorgon. Känns lite som att jag är ute i sista sekunden, haha..

Det ska storhandlas idag också så fort Martin kommit hem från jobb. Jag hade hoppats på att få se nya Harry Potterfilmen, men det är helt beroende på mannens kvällsplaner. Tydligen skulle Elin komma hit och klippa honom, något jag inte fått nån information om, så jag avvaktar lite med att boka biljetter..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback