Back to basics!

Första arbetsdagen idag efter semestern. Dundrade på med ett pass från 8:00 - 15:30, vilket kändes himla skönt! Lika bra att börja med en ordentlig arbetsdag. Var ute på kolonial idag också, så tiden gick verkligen fort.

Har precis slängt i mig en pastasallad med kyckling och ligger nu på soffan och slappar. Tyra envisas om att ligga på magen, med huvudet på musplattan(?) så det är lite knivigt att skriva, haha! Martin ligger och sover - med all rätt, då han har ett arbetspass till idag på Prins Bernhard.

Och jag har sovmorgon imorgon, börjar inte förrän klockan fem så jag ska minsann ta mig dit en stund. Blir först ett glas på Lilla Torg med Denise och kanske nån till innan vi rör oss vidare. Börjar inte förrän klockan fem imorgon ändå, så då skadar det väl inte att gå ut & ha lite kul? :)

Ska springa ner och sola 20 minuter också tänkte jag och därefter är det lika bra att duscha och rota fram något att ha på sig ikväll. Jag känner mig själv så jag har hunnit byta outfit hundra gånger innan jag väl bestämt mig!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback