Ge mig fler timmar, tack!

Vaknade av att Martin stängde ytterdörren och sen kunde jag inte somna om (som vanligt!). Gick upp och klädde på mig och sen tog jag en powerwalk i morgonregnet. Var dyngsur när jag klev in på Mormors Bageri för att köpa ostbullar, så det var lika bra att slänga sig i duschen så fort jag kom hem igen.

Har bara legat på soffan och slöat sen resten av morgonen med Tyra och tittat på tv. Ska snart iväg och jobba, 14-22 både idag och imorgon. Mindre pepp ska jag be att få tala om! På söndag kör jag 12-15 och det tackar jag för. Har knappt träffat min man denna veckan då vi har jobbat om varandra. Han har kommit hem när jag har precis åkt, och sen har han sovit när jag slutat..

Nästa helg tar han dock ledigt så vi får lte kvalitetstid med varandra, så då blir det en tripp till Ystad på fredagen så fort han har kommit hem från jobb och sen åker vi eventuellt hem på lördag eftermiddag. Ska bli helt underbart!!

Nu ska jag fortsätta hinka in juice och titta på reprisen av "Austrailia's next top model" :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback