Hot, hot, hot!

Det är tropisk värme ute och på Facebook syns bara statusar om stranden.. Själv sliter jag med ett berg av tvätt, som nu äntligen hänger på tork. Har hållt på sedan klockan sju imorse och jag är helt slut nu!

Passade på att internetshoppa lite, nu när jag äntligen har fått ett Visa-kort. Nelly har ju rea så det passade perfekt att klicka hem lite nytt till garderoben. Fri frakt har dom också, och jag lovar er att jag fyndade!
Det blev följande saker;


En somrig och söt liten tunika


Ursnygga svarta shorts


Svarta höga pjuks

Så nu håller jag tummar och tår för att allting passar mig. Har aldrig beställt kläder via internet förut och då jag inte äger något måttband heller så fick jag helt enkelt chansa, haha!
Futtiga 337,00 kronor slutade kalaset på vilket jag tycker är helt otroligt, för i princip en hel outfit.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback