Sex!

Idag är det fredag, men inte vilken fredag som helst. Fredagen den 15 juli, vilket innebär att jag och min fina Martin har 6 månader tillsammans. Sex helt otroliga månader! Kan knappt fatta det, tiden går så fort.. Och i augusti har vi träffats i ett år, vilket känns minst lika ofattbart.

Det har nog varit dom händelserikaste sex månaderna i mitt liv, så mycket vi har gått igenom och tampats med. Toppar och dalar men vi har tagit oss igenom varje gång och jag är så tacksam för att jag får ha honom i mitt liv ♥. Han är min stöttepelare i allt, min fina sambo och vi har vår underbara Tyra tillsammans. Jag älskar honom så mycket!

Dessvärre får jag äta mysfrukost själv på min lediga dag, men det gör inget. Fler ostbullar till mig bara, haha! Får se vad som händer ikväll.. Fick förfrågan om att gå ut ikväll men jag jobbar 14-22 imorgon och jag orkar inte vara helt slut i knoppen då och än mindre bakfull. Dessutom har pengarna sinat rejält sista tiden, så nästa vecka blir en knaper sådan.. Lönen trillar ju inte in förrän nästnästa vecka, på måndag.. Onödigt!

Nu ska jag fortsätta mysa i soffan med min frukost & titta på "Alla älskar Raymond".

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback