Counting down

Onsdag, och jag är ledig (egentligen). Har utbildning i kundbemötande mellan 13-16, så himla typiskt när man inte alls planerat att röra arslet ur soffan och göra något vettigt! Martin åker till Gävle direkt efter han har slutat jobba, och kommer inte hem förrän fredagkväll och då kör han direkt bort till Båten för att fortsätta jobba. Tanken av att han inte kommer hem ikväll får mig att redan sakna honom... Så frågan är vad jag ska sysselsätta mig med ikväll? Funderar på utgång, det är ju lill-lördag, Denise tar studenten och tja, många vänner kommer troligtvis befinna sig på Båten ikväll. Imorgon är det min brors tur att ta studenten, och sen jobbar jag 14-19 på fredag. Därefter väntas en veckas jobb till, sen är det semester i två underbara veckor! Helt underbart ska det bli, hoppas såklart på sol! Dags för en promenad med Tyra innan jag hoppar på järnhästen och trampar iväg till jobb.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback