I'm back!

Jag är tillbaka i bloggvärlden!! Fick ett ryck och kände att det var dags igen, efter ett ganska långt uppehåll. Därmed tog jag bort alla föregående inlägg, annars är det ingen riktig nystart!

Sitter och lyssnar på 'Veronica Maggio - Jag kommer' och sippar på ett glas rödvin. Martin och jag har varit på visit i Staffanstorp och ätit våfflor idag, mums! Vovvarna fick leka av sig också, så pass att Tyra sov hela bussresan hem och fortfarande ligger utslagen i sin korg. Underbara lilla knytet ♥.
Och imorgon så väntar självklart jobb.. suck. Har mördarpasset 14-22, så det blir troligtvis bara popcorn i soffan innan jag kryper till sängs för att på söndagen åter igen åka och jobba. Men jag ska inte klaga, jag slutar i hyfsad tid på söndag och har hela måndagen ledig! Hoppas på solsken och måååånga plusgrader så vi kan sticka ner till Bo01. Tycker det är på tiden att lilla Tyra gör sig bekant med hav och sand så hon överlever en sommar nere i Ystad ;)
Nej, dags att återvända till rödvinet! Blir en tur 6 våningar ner också för en cancerpinne!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback