Sun(ny)day!

Herregud vad trött jag är! Vi ställde ju om till sommartid inatt, och jag vill lova att det var ångest på hög nivå när jag låg i soffan och såg klockan gå från 01:59 till 03:00!

Upp efter knappt fem timmars sömn för att gå ut med vovven. Inte det lättaste att kliva ur varma sängen då vill jag lova, but I did it, med svullna ögon som pingisbollar. Usch vad jag ser ut!
Idag väntar ett kort 3h pass på jobb, 14-17 och det tackar jag för! Det kommer nog inte vara mycket action i mig när jag kommer hem, förmodligen ryggläge i soffan hela kvällen.
Ska ta en promenad till med Tyra, "efter-frukosten-promenaden".. Synd att hon inte kräver eller få gå någon längre promenad så jag hade hunnit förbränna lite under tiden, haha! Ska slänga mig en stund på soffan sen och äta lite frukost. Har köpt hem citronfil och müsli som jag längtat efter :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback