Carpe Diem

Usch, min rygg blir bara sämre och sämre och för varje morgon som jag vaknar upp har jag bara mer & mer ont. Men snart ska det bli ändring på det! Martin jobbar ju på SOVA, så inom det närmsta kommer det en ny säng hem till oss och inte vilken säng som helst, en Carpe Diem! ♥
Sen blir det till att börja cykla till jobb i sommar samt komma igång med gymmet. Jag behöver verkligen min styrketräning, jag känner det i varenda muskel. Min kropp har blivit så himla försvagad! Man kanske ska ta tag i kosten då också när man ändå är igång? Det blir mycket slarv med maten, och onyttig mat. Idag blev det apelsinjuice och muffins till frukost till exempel.. Himla bra det där! ;)
Blir tre timmars jobb sen i eftermiddag och soffmys med Tyra när jag kommer hem. Det är ju derbymatch idag, MFF-HIF men jag slutar 19:00, när matchen börjar och det grämer mig såååå! Funderar på om jag ska sticka bort till O'learys på Entré, frågan är bara vem jag ska ha som sällskap?
Och imorgon är det löning!! Woohoo. Blir förmodligen ingen större summa som åker in på kontot, men jag är verkligen i behov av en bikini så det ska jag minsann unna mig denna månaden! Och Tyra behöver nytt koppel & halsband, så det ska också inhandlas.
Nu blir det fortsatt tv-tittande, sen en promenad med hunden!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback