Crazy dawgh!

Det verkar uppenbarligen som att min kropp är inställd på att vakna halv åtta på morgonen. Men idag vägrade jag faktiskt gå upp, trots att jag var relativt pigg, och sov vidare till tjugo över nio!
Har sovit otroligt dåligt inatt också.. En nerv vid hjärtmuskeln har varit i kläm och jäklar vad ont det gjorde när den höll på att hoppa där inne. Måste dessutom legat konstigt för fy sjutton vad jag har ont i ryggen! Dags för Martin att flörta med chefen så vi får en Hästen-säng. Synd att det kostar oss sådär.... 40 papp..
Har nyss käkat frukost, i form av pizzarester från i måndags. Känns inte alls bra att jag börjar dagen med att trycka fett rakt i huvudet, men dom skulle ändå kastas så då kunde jag lika gärna äta dom.... haha!
Och Tyra är alldeles tokig, hon är överallt och ingenstans, ungefär som en treåring på kokain. Ska slänga upp en video, men självklart blev hon ganska så lugn när jag tog fram mobilen.. Hon har sprungit maraton i lägenheten, försökt äta upp fårfällen som ligger i soffan samt komattan på golvet (låter som vi har en bondgård här hemma?), bitit mig i tårna, sprungit över datorn och parkerat sin rumpa på mitt bröst, och där tyckte hon att hon skulle sitta.
Suck, här kommer videon i alla fall! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback