Housewife nästa?

Har varit ledig idag och ja jäklar vad jag har hållt igång! Vaknade 07:30, pigg som en mört så det var bara till att masa sig ur sängen och ta hunden på en promenad. Sen fick jag världens städryck så nu är här skinande rent! Fick dammsugat, plockat ihop tvätt (har äntligen fått en tvätt-tid på torsdag!!) dammat, moppat golven samt kört en maskin disk och plockat fram köttfärssås ur frysen till kvällsmaten.

Och mitt i allt kaos fick jag för mig att baka, så det fick bli en tur till Netto i ösregnet men satan vilka goda muffins det blev! Chokladmuffins med chokladbitar i. Nomnomnom, blir perfekt till kvällsmyset ju.
Tog även en tur till Limhamn och hämtade lite post och mina älskade gummistövlar. Har verkligen saknat dom i detta skitvädret, det blir nästan lite roligare att gå ut faktiskt!
Och just nu ligger jag bara och slöar på soffan och Tyra ligger på min arm och sover. Martin slutar nog runt fyra, så det blir väl till att laga lite mat när han har kommit hem och sen förmodar jag att vi bara gosar ner oss framför tv'n.
Tror det är dags för en liten promenad igen med lilltjejen! :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback