Rise and shine

Jaha, då var klockan snart nio och jag har redan hunnit med att promenera hunden, äta frukost och sortera tvätt. Förvånansvärt att jag kan vara så effektiv på morgonkvisten.
Har tvätt-tid mellan 10:30 - 14:00 och däremellan ska jag gärna hinna duscha nån gång. Sitter och funderar på vad jag ska göra resten av dagen sen.. Jag hade en heldagsplan för hur dagen skulle se ut, då Martin sagt att han var ledig. Men sen skulle han tydligen jobba ändå, och då gick såklart allt i kras. Dessutom har han tagit alla pengarna med sig, så jag kan inte ens köpa mig en kopp kaffe. Underbart.
Usch nej, idag är jag på farligt dåligt humör och jag är så förbannat kaffesugen att jag snart sliter mitt hår. Tyra är lika dryg som vanligt, just nu har hon parkerat sig i en av tvätthögarna. Och där kan hon väl få ligga, så länge hon är tyst och inte far runt som en guttaperka i lägenheten...
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback