Samma visa, varje lediga dag..

JAG FATTAR INTE varför jag inte kan sova när jag väl är ledig?! Haft en fruktansvärd mardröm om att Martin var stygg vid mig, riktigt stygg.. Vaknade vettskrämd och visste knappt om det var en dröm eller verklighet. Kikade på klockan som då bara var 06:05, och tja... sen dess har jag varit vaken!
Blev en tidig morgontur med Tyra, och jag snodde även tvättrummet lite tidigare. Ingen hade ändå tagit första tvätt-tiden så jag tänkte att jag kunde ju lika gärna börja? Hoppas bara att jag får tiden efteråt också, den som jag egentligen skulle haft så jag hinner torka allting.. Har startat tre maskiner och det kommer bli tre till.. Suck!
Blir en tur ner till djuraffären sen också och så ska jag fixa något smarrigt till frukost. Funderar på att steka ägg, så himla längesen jag åt det. Kanske ska dra till med Martins engelska toasts när jag ändå är igång? haha.
Hittade förresten en av Tyras mjölktänder i hennes nya puff. Lilltjejen börjar bli stooor!!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback