What a weekend!

Då var det söndag och helgens sista dag, och jag är helt slut efter gårdagens bravader!!
Det var möhippa för Anne så jag var uppe redan halv åtta på morgonen för att göra mig iordning, och blev hämtad lite efter nio för att sedan åka vidare till Staffanstorp och kidnappa moster.
Det blev picknick vid Kallbadhusen och dom som ville, tog sig ett dopp. Jag avstod faktiskt, kände mig inte riktigt bekväm med massa nakna människor överallt.. Det är inte min grej att stå och fläka muffen för andra eller flasha med tuttarna som hänger till knäna. Usch nej, sånt överlåter jag till andra!
Efter det så blev Anne sminkad på Make Up Store på Åhléns innan vi åkte hem till hennes väninna Kristina. Där drack vi cider, spelade Sanning eller Konsekvens, åt grillat och hade supertrevligt. Runt midnatt begav vi oss vidare till Prins Bernhard och Anne dansade som aldrig förr. En riktig superdag hade vi!
Mindre pigg var jag imorse, det vill jag lova! Släpade mig bokstavligen talat ur sängen runt tio för att ge Tyra käk och gå på promenad. Stack till affären och köpte juice och sprang in om Mormors Bageri och köpte färska bullar. Sen somnade jag om på soffan, med Tyra uppkrupen vid halsen :)
Martin körde till Stockholm direkt efter han slutade jobba igårnatt, så honom har jag inte sett på nästan två dagar nu. Hoppas att han kommer hem i någorlunda tid ikväll, så jag hinner mysa lite med honom innan det är läggdags. Börjar klockan 10.00 imorgon och jag känner mig fortfarande helt slut, så jag behöver nog ett antal timmars sömn till om jag ska orka med morgondagen..
Nu ska jag fortsätta kolla på Kalla Fakta och försöka att hålla ögonen öppna, haha!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback