All fucking in.

Jag och mina fina tjejer körde utgång i onsdags. Vi hade lovat oss själva att inte gå så hårt ut som på lördagen förra veckan, men det sprack ganska fort! Det började med att Maria tog fel hiss (vi har en till höger och en till vänster) och höll på att kissa på sig, så hon planterade häcken i en kruka på nån våning och ja, kissade helt enkelt!

Sen körde vi ölspelet och jäklar vad vi hinkade i oss då.. Taxin var seg som kola, så vi anlände väl inte på Båten förrän runt ett och då blev det genast en drink i handen hos alla tjejerna. Sen... drack vi väl en jävla massa bara? Anyway, så fick jag Becka och Johanna som nattgäster och enligt Martin så lät det som vi rev lägenheten när vi kom hem?

Johanna somnade lite varstans påvägen från taxin till inngergården, och därifrån upp till lägenheten. Sen fick hon kramats med toaletten medan vi andra höll henne sällskap haha. Och runt fem vaknade jag och då var det min tur, stackars Martin fick inte mycket sömn.. Men jag fick fin tröst i alla fall! ;)

Och tja, sen kan ni ju bara gissa vems tur det var morgonen efter? Beckas såklart.. Blev pizza till frukost efter hennes hundra toalettbesök, och sen somnade vi alla tre i soffan i ett par timmar. Sen blev det en lugn kväll med Martin, vi hjälptes åt att tvätta (för en gångs skull!) och varvade det med matchen mellan Mff - Az Alkmaar.

Idag står städning på schemat efter onsdagens trevligheter, sen ska jag ta mig upp i stan hade jag tänkt i jakt efter en liten present till Emelie F som fyller 22 idag. Det ska firas med utgång, dock nyktert för min del!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback