Börjar nedräkningen!

Om två dagar kommer min älskling hem igen, fy sjutton vad jag längtar! Jag är så nyfiken på allt han har fått uppleva, allt han har köpt till Tyra, till mig och självklart till sig själv.
Det ska bli helt underbart att få hem honom, min älskade Martin ♥.

Igår blev det i alla fall en lugn fredag, en mycket lugn sådan! Spenderade hela dagen med att städa lägenheten från golv till tak, och vid sex-tiden kom Emelie hit och gjorde mig sällskap. Stack iväg och solade med en killkompis till Martin och sen begav hon & jag oss till affären och handlade mat.
Blev hemmagjord pastasallad med skaldjur och ett glas vin till det, film och soffhäng!

Vaknade tidigt idag och nu sitter jag framför datorn och klickar runt. Ska ha lite festligheter här hemma ikväll, så lika bra att slappa så mycket som möjligt nu under dagen. Det enda irriterande är att hissen har stannat, och det är exakt 94 trappsteg upp till 6e våningen där vi bor.. Blir lagom kul att springa upp & ner när man ska röka!

Hade planer på att ta en sväng till Ikea idag och köpa nya doftljus, men det verkar inte som att lillebror vill vakna. Jag orkar verkligen inte sätta mig på en stadsbuss ut till Svågertop... haha!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback