Dags för ännu en dag med ärenden..

Igår blev det en sväng till Polisen efter ännu mer trakasserier, efter att ha haft mitt nya nummer i en vecka. Det känns förjävligt rent ut sagt att folk kallar sig för vänner, och sedan går bakom ryggen på mig.. Usch!

Och idag ska jag till AF och skriva in mig, så jag får a-kassa nu när jag går utan jobb. Därefter kommer Emelie in till stan så blir det fika och nagelbyggning. Jag vet att jag egentligen bör hålla i de få kronorna jag har kvar, men jag känner att jag vill unna mig något mitt i all denna tristess och kaosvardag.

Belinda kommer hit ikväll efter hon har slutat jobba så då blir det nog soffmys hela kvällen. Antar att hon stannar över natten också. Är så himla tacksam för alla fina människor som visat sitt stöd och som ställer upp för mig till 110% nu när allting är upp & ner, och Martin dessutom befinner sig i Las Vegas..

Dags att bege mig mot bussen, tänkte pricka in att vara på AF prick klockan 10:00 när dom öppnar.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback