Enough..

Just nu har jag bara ångest, ångest och ångest inom mig.. Jag har fortfarande inget jobb och det finns inte ett enda på marknaden som jag kan söka. Det är verkligen skittråkigt att gå hemma & rulla tummarna!
Jag sover skitdåligt på nätterna, vet inte om det är pga stress och oro eller om det är sängen.. Två gånger på mindre än en vecka har jag drömt att jag varit gravid och fått en flicka, vad det nu ska betyda?
Och jag vill inte ens tänka på hur lite jag kommer få i lön denna månaden..

Inte mycket positivt i mitt liv just nu och det är bara mer påfrestande med alla tankar och idéer man har. Jag vill kunna köpa min lägenhet som ska bli bostadsrätt, sälja den och flytta till nytt med Martin. Jag vill resa bort en vecka eller åka på en mysig weekend, Martin hade tittat på en tripp till Paris för oss.. Jag vill hitta ett jobb jag trivs med, så jag kan få en normal lön och köpa den där garderoben jag trånat efter på IKEA och som jag faktiskt behöver..

Dagens enda positiva är att jag gjort en grym pastasallad till kvällsmat! Blev kycklingrester från gårdagen, sen slängde jag i bacon, grönsallad, rucola, fetaost, paprika, gurka, riven parmesan, soltorkade tomater och så en god salladsdressing såklart och pasta. Längtar redan till jag får sätta tänderna i det!

Martin jobbar på Båten ikväll så jag ska mysa med popcorn och filmen Zookeeper!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback