Housewife

Igår var första natten sen Martin åkte som jag sovit själv i lägenheten. Det kändes helt okej, jag hade ju en hund på vardera sida av mig i sängen som trygghet. Gick och la mig redan vid halv elva och sen klev jag upp kvart i sju och slängde in tre maskiner tvätt. Och nu har jag ääääntligen blivit klar!

Ska äta lite sen frukost tänkte jag, magen den kurrar högljutt. Får väl koka två ägg att ha på mackan och starta kaffekokaren. Jag har fått ett sånt enormt kaffesug på sista tiden! Bara tanken på en alldeles nybryggt mochalatte från e-house får det att vattnas i munnen... Kanske får ta mig en eftermiddagsfika i stan idag?

Sen blir det lite småröj här hemma. Ligger lite kläder här & var och vardagsrumsbordet har blivit alldeles fläckigt av alla fettiga fingrar och dryckesspill.. Sen i eftermiddag kommer pappa och hämtar Nemi. Mer planer än så har jag faktiskt inte idag, och det känns skönt med tanke på vilken hektisk dag med ärenden jag hade igår.

Kurrkurr, nu blir det frukost!!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback