Once you pop, you can't stop.

Då har helgen passerat och för första gången på länge har jag bara tagit det lugnt! I fredags blev det landslagsmatchen på tv och i lördags kom Dennis & Belinda hit och åt tacos och spelade Alfapet. Jag har haft det så himla mysigt och ångrar inte alls att jag missade "världens kväll på Båten", som alla pratar om.

Idag var jag och pratade med chefen på Dressmann på Triangeln, och det kändes riktigt bra. Jag håller verkligen tummarna, vem vet, inom en snar framtid kanske jag jobbar på Entré? Och om inte, så kanske jag har en fot på Jack & Jones på Nova eftersom chefen där är en av killarna som Martin är i Las Vegas med :)

Tog en fika hemma hos Nathalie på hennes balkong och snackade skit efteråt, sen var jag tvungen att åka vidare ut till Maxi för att lämna arbetsgivarintyg som ska fyllas i och skickas in. Landade till hemma för en stund sen och tog hundarna på en promenad. Har ställt upp för mamma och ska ha Nemi tills imorgon, så jag har dubbelt upp nu. Har nyss ätit lite lunch och fixat till mina naglar och ska snart kila ner och sola tjugo minuter.

Imorgon ska jag äntligen tvätta, 07:00 tyvärr men jag har två överfulla IKEA-kassar som jag måste få rent. Lika bra att komma upp i tid så jag inte kommer in i fel dagsrytm nu när jag går hemma..

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback