Tror jag blivit smittad..

..av inget mindre än sjukdomen Bakis smellus. Jag som aldrig brukar få det!! Men här sitter jag, med betongkeps och en orolig mage och mår skit rent ut sagt. Är huvudet dumt får kroppen lida, eller?

Hade med mig två öl till förfesten igår, och hade inte planer på att dricka särskilt mer. Men så fort vi kom till Båten beställde jag en cider, och sen fick jag två eller tre jäger redbull, en shot och en drink.. Sen var jag lagom i gasen och lyckades såklart ställa till med bråk när jag kommit hem.. Ångest.

Så denna dagen har spenderats på soffan minsann. Jag och Martin var och handlade lite och på kvällen gjorde jag en kreolsk gryta till kvällsmat. Satt som en smäck! Sen blev det fortsatt soffmys med popcorn & läsk, innan Martin körde iväg för att jobba. Tror jag ska hoppa i säng så fort filmen på tv är slut..

Imorgon blir det söndagsmiddag hos mamma och pappa, och eventuellt bio på kvällen. Jag och Martin har läääängtat efter att "Friends with benefits" ska ha premiär. Såg trailern för ett tag sen, och vi båda fastande direkt. Känns som det kan va ett bra avslut på en söndag.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback