♥ Alla hjärtans dag ♥

Är det bara jag som tycker att Alla hjärtans dag är överreklamerat? Jag tycker man ska visa uppskattning alla dagar, och inte på en "speciell" dag.. Det finns ingen ursäkt att inte göra det 365 dagar om året.

Jag tänker inte springa iväg till närmsta blomsteraffär för att det ska stå röda rosor på bordet till min pojkvän när han kommer hem från jobb, eller ställa mig vid spisen och laga en trerättersmiddag.. Nä, det närmsta "firandet" av Alla hjärtans dag jag kommer idag var att ha mysfrukost med Martin klockan fem imorse!
Jag hade ändå en tvätt-tid som började nu klockan sju, så då kunde jag lika gärna kliva ur sängen med honom.

När tvätten är klar ska jag bort till AF och hämta papper till jobbet. Nu äntligen börjar det närma sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback