D-day

Idag gäller det, klockan sex ska jag infinna mig på Svågertorp och skriva på papperna inför det kommande jobbet. Det ska bli så jäkla spännande och så kul att äntligen få komma igång!

Har världens bästa energi i kroppen, tror det är tack vare solen. Ska få i mig lite lunch sen ska jag ta Tyra på en promenad. Får bli så långt benen bär mig.. Min träningsvärk är inte att leka med. Aj, aj och aj!

Martin kommer förhoppningsvis hem tidigt idag också. Han hade en läkartid klockan 15:00 och det är bara en "koll" så det ska inte ta så lång tid. Han har en sjukdom som heter Lipom, ni får själv googla om ni är nyfikna..
Idag blir det i alla fall vilodag och vi ska äta nyttig kycklingwok till middag har jag bestämt.

Nej, nu måste jag få mat i magen. Börjar äntligen bli hungrig efter att ha varit vaken sen klockan nio och endast fått i mig en kopp te.. Ska rota fram något i frysen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback