Då var det min tur..

Efter mer än ett år som frisk är det nu slutligen min tur att smittas av alla baciller. Sist jag var sjuk var som sagt över ett år sen och då var jag dålig i ca 3 veckors tid i influensa.. Började känna mig lite tjock i halsen igår och självklart vaknar jag upp idag - bombförkyld! Har druckit te hela morgonen och som tur är, så har vår "medicinhylla" i badrummet lika stort utbud som ett apotek, så jag har allt jag behöver hemma. Skönt!

Igår var det 10-års kalas för en av mina kusiner och eventuellt så kommer han på egenmys lördag till söndag. Han ville se Star Wars på bio så det kan ju bli hans födelsedagspresent tänkte vi.

Har suttit och klyddat med blanketter från Arbetsförmedligen halva morgonen nu, så jag mailade precis min handläggare att hon fick skriva ut dom jag behöver så jag kan hämta dom i nästa vecka. Snart är det dags att komma igång på riktigt förhoppningsvis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback