Det börjar närma sig!!

På torsdag klockan sex har jag avtalat tid med chefen på Cervera, ska dit och få alla papper påskrivna och jag är sååå nervös. Jag längtar, ja fan vad jag längtar efter att få börja jobba. Nu börjar det äntligen kännas på riktigt!!

Har förberett alla papper jag ska ha med mig och har förberett pappert till F-kassan så jag får ännu en utbetalning i början på Mars. Livet börjar ta sig och jag börjar känna mig som människa igen.

På fredagkväll åker jag till mamma & pappa och stannar över natten för på lördag så kommer deras nya hund. Nemi kommer bli världens bästa stora syster, utan tvekan. Snällare hund än henne finns inte ♥. Det blir en liten Cavalier King Charles, precis som Nemi, faktum är att dom faktiskt har samma mamma! Lilla underbara Stella.


Nemi & Tyra

Stella 4 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback