Det bultar och det bankar

Aooch säger jag bara! Vilket grymt ryggpass det blev igår, men det känns idag vill jag lova. Tror jag överansträngde ländryggen också, avslutade med en sån övning. Blev även 30 min på crosstrainern och totalt var vi på gymmet i 2h.. Och vi skulle börja lugnt med bara en timme.. Yeah right, haha!

Stupade i säng efter vi käkat middag och jag har sovit som en stock hela natten. Mindre kul att kliva ur sängen dock, känns som att min rygg är en kroppsdel för sig själv haha. Körde en rumpövning igår också och till och med den tog! Bestämde mig tillslut för att skaffa gymkort där, så Martin fick upp med plånboken ;)

Så förlåt mina vänner, det blev inte 24/7 som ni önskade utan det blev Träningsverket!

Nu ska jag se till att få i mig lite kaffe innan jag somnar här framför!


Skorna jag införskaffade igår; Nike Air Alaris +4


..och såhär går det när man sover med blött hår. Jag är redan lockig så det räcker!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback