Fettisdagen

Tjoho, skojade till det lite innan och skrev "GRATTIS ÄLSKLING" i ett sms till Martin. Han ringde upp och fattade inte vad jag menade (han fyller inte år förrän i Maj), så sa jag "Det är ju in dag idag, det är ju fettisdagen!".
Kan säga att båda två satt och gapskratta i luren.. Jag är allt tokig jag! :)

Och eftersom det är fettisdagen så har jag bestämt mig för att baka semlor så just nu ligger degen på jäsning. Tänkte ringa svärmor och höra om hon jobbar, annars tänkte jag gå bort på en fika. Martin ska även få med sig på jobb imorgon till både han och hans arbetskamrat. Ibland är jag snäll, hahaha!

Ska passa på att springa ut med hunden nu också.. Hon har tagit sovmorgon deluxe den lilla grisen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback